Billede fra september 2011

fredag den 16. marts 2012

Lidt for hurtig til at dømme?

Hej derude !
Jeg vi lige understrege nogle ting, som mange dømmer dette på..

  1. Dette er kommet af at jeg har tabt mig 6-8kg inden for 3 uger, efter jeg så har taget på igen, er brysterne det eneste der ikke har taget på.
  2. Det er IKKE silikone bryster, men derimod saltvandsbryster.
  3. Jeg skal ikke have KÆMPE bryster, men kun en D skål.
  4. Det er først om 2 år de skal laves og ikke  i min "unge alder" som der bliver gået meget op i.
  5. Jeg tvinger ikke nogle til at betale, men det er helt individuelt om folk vil det. Det vil kun gøre mig en tjeneste.
  6. Det er ikke mig selv der har kontaktet medierne, jeg blev ringe op af en journalist fra DR, og siden har folk kontaktet mig..
  7. Mange siger at jeg skal undersøge om det overhovedet er lovligt. Og med dette vil jeg UNDERSTREGE at jeg IKKE har taget i mod penge endnu, da jeg afventer svar fra en revisor om dette overhovedet er lovligt, og hvis det er, om hvor mange penge jeg må samle ind.
  8. Ja, jeg har 3 jobs, men når man er studerende under 18, skal man selv betale bøger, studieture, transport, materialer, print, computer (er faktisk et krav på gym at man har dette) osv.
  9. Ud over mine bryster skal jeg spare op til et højskole ophold, hvor jeg skal uddanne mig som skilærer, dette koster 16.000.
  10. Når man så skal leve, have mad osv. har man virkelig ikke mange penge at spare op med.
  11. To af mine jobs er kun i sommer perioden og derved tjener jeg ikke penge om vinteren, kun med mit arbejde i KIWIminipris.
  12. I KIWIminipris har jeg kun 1-2 vagter om ugen med minimums løn, det vil sige at jeg ikke tjener mere end 1.000-1.500kr om måneden.
  13. Mit træningskort holder i et halvt år og er en julegave fra min far, så derfor ikke noget jeg selv betaler for.
Håber nu at folk kan accepter denne blog og mit projekt, hvis ikke, så lad være med at kommentere, jeg acceptere at folk ikke vil donere, så må den der ikke vil donere også acceptere at denne blog er åben.

Et godt råd, læs bloggen ordentlig igennem, inden I kommentere.

9 kommentarer:

  1. Kære Marie

    Du skal oprigtigt overveje at tale med en psykolog. Skønhed kommer inde i fra, og ikke igennem brystimplantationer.

    Jeg håber du selv indser, at de interesserede vræsser og griner bag din ryg, og jeg ønsker inderligt, at du ændrer mening. Vær glad for dine bryster, du er lækker og har helt sikkert ikke noget problem med at få opmærksomhed :-)

    Jeg håber, du genovervejer din beslutning og når frem til en løsning uden kosmetologiske operationer.

    Venligst Anders

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har overvejet dette meget og har snakket med mange om dette.. Hvis projektet ikke var gennemtænkt ville jeg aldrig offentliggøre det..

      Venlig hilsen
      Bette

      Slet
  2. Hej igen Marie.

    hvorfor kan du ikke selv spare op?

    - pga du skal betale for "bøger, studieture, transport, materialer, print, computer (er faktisk et krav på gym at man har dette) osv."

    hva med alle de andre der skal/går på gym, skal vi også støtte deres fremtidige planer?

    du må fandme lære at prioritere, man kan sku da ikke få det hele på en gang. Hvis du har 3 jobs, selvom det ene kun er hele året, så kan man sku da stadig spare op? alle andre klarer sig sikkert for mindre end dig og de brokker sig ikk!

    LAD VÆRE MED AT FÅ PATTER, HVIS IKK DU HAR RÅD TIL DET!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke mit problem hvad andre gør, jeg gør dette på min måde, nogle synes det er fedt, andre synes det er lort og det er 100% fair..

      Slet
  3. Hej Marie.
    Jeg kan ikke se hvorfor at jeg skal bruge mine penge på dine bryster. Dine argumenter for at få bryster er virkelig lamme. Desuden kan du forhøje risikoen for at få brystkræft igennem en hvilken somhelst transplation. Den der er mindst risikofyldt vil være fedt transplationer.

    Desuden så tror jeg ikke din defination af bryster er specielt klar, da du "bare vil have en D"...
    Lille ven, jeg tror ikke du har læst specielt godt op på det du gerne vil vide noget om. Du får ikke en øre af mig, eller nogen andre jeg kender. Aldrig. Nogen. Sinde.
    FÅ DIG ET JOB!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Signe..
      Det er helt i orden du ikke vil donere, men så forstår jeg ikke hvorfor du blander dig?
      "FÅ DIG ET JOB!" hvis du nu læser inden du skriver, så har jeg 3 jobs.

      Venlig hilsen
      Bette

      Slet
  4. Du ville kun kunne kalde det donation når det kalder om sult og krise, det er dit godt nok ikke, det vil jeg kalde tiggeri, og det er lovligt (:
    Jeg synes du skal tag ansvar for dig selv og spare op... det her er bare for dumt :P Skal vi så også betale din højskole?

    SvarSlet
  5. Svar
    1. Det er ikke ulovligt, for jeg har meldt det til politiet, jeg betaler skat af det der går udover mit frikort, og der er en revisor indover.

      Nej det skal I ikke, det samler jeg sammen til af mine børnepenge..

      Slet