Billede fra september 2011

tirsdag den 13. marts 2012

Negativ kritik !

Hej alle sammen, der har været en del negativ kritik omkring dette, men synes i alle skal huske på at det ikke er jeres mening der tæller, jeg er rigtig glad for at i synes jeg er pæn osv, men husk nu på hvorfor bloggen er her.

Den er her fordi jeg er ked af mig selv og jeg er ikke den eneste i Danmark der gør det, eller for den sags skyld Verden..
Hvis I synes det er noget pjat, eller vil kalde mig en nasserøv, kan i jo bare lade være med donere, det er fuldstændig op til jer selv om I vil donere eller ej, husk det :)

96 kommentarer:

  1. Hvad koster plastic patter i dag?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun skal bare hav dem lavet i photoshop som alle de kvinder i magasinerne for gjort.
      http://www.youtube.com/watch?v=S_vVUIYOmJM

      Slet
    2. Det koster mellem 20-30.000, det kommer meget an på hvor de bliver lavet..
      Plastic patter*

      *Saltvands bryster

      Slet
  2. De er gratis:
    http://www.lotto24.dk/contest/?k=ditnyejeg&id=2001

    SvarSlet
  3. Hej Anne-Marie
    Jeg ved hvordan du har det og var selv, da jeg var 17, utilfreds med mine bryster. I dag, hvor jeg er 19, er jeg glad og tilfreds og har accepteret dem som de er.
    Jeg synes det er synd at unge piger som du skal gå og tænke over den slags i sådan en ung alder, for du er slet ikke fuldt udviklet endnu og hvorfor gå ind og ændre på din krop i stedet for at arbejde med din selvtillid først.
    Som sagt har jeg selv haft det sådan, men i stedet for at ville fysisk ændre på min krop, så har jeg arbejdet psykisk med min tankegang og mit selvværd, hvilket burde være det allerførste man gjorde før overhovedet at overveje operation.
    Og ofte når man vælger operation som en udvej, så er det aldrig rigtig nok, det er tit et quick-fix, og sjældent nok. Unge kvinder tænker alt for meget over hvordan de ser ud i bladene. Og ja du siger det er for din egen skyld, men hvor har du fundet det ideal billede om hvordan du skal se ud? For jeg kan garantere dig at det er fra medierne og sådan burde det ikke være. Du skal kunne acceptere sig selv som du er, og i hvert fald vente med at overveje den slags før du er moden nok til at tage sådan en beslutning. Hvis du stadig har det sådan om nogle år, så synes jeg du kan tænke over det, men da ikke som 17/18årig..
    Mit råd til dig er at vente, selvom det ikke er nemt og evt. snakke med en psykolog, for alle kvinder uanset hvordan de ser ud, burde være glade for sig selv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line..
      Jeg er super glad for din forståelse..
      Jeg har arbjedet meget med det psykisk, men det er den her beslutning jeg har truffet nu og det er det rette for mig :)
      Jeg læser slet ikke dameblade, for netop at kunne fokusere 100% på mig selv..

      Venlig hilsen
      Bette

      Slet
  4. Lyt ikke til al den negative smålige kritik Bette'! Jeg har været i en (bevares, modsatte køn) situation som dig. Jeg var en decideret grim, utrænet dreng da jeg var 17, jeg var tynd og langt fra charmerende i nogen forstand. I STEDET for at lytte til mine forældre og venner der ville "have mig til at acceptere mig som den jeg er", så satte jeg mig for at seriøst ændre min krop gennem hård træning og nye madvaner.
    I Dag har jeg en helt anden krop end for 2 år siden, er endelig blevet pæn og har meget bedre selvværd!

    Så LYT IKKE til alle de der' "Gå til psykolog" tosser der elsker at kommentere dine posts. Jeg syntes det er stærkt gået at du gør noget ved at ændre en del af din krop du er utilfreds med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Emil, der er forskel på at træne og på at få lavet en kosmetisk operation.

      Med mindre du decideret har taget steroider, så har du gjort din krop en tjeneste. Du er blevet sundere og stærkere og ser derfor også bedre ud. Det er noget helt andet end at få skåret i sin krop og få indsat implantater, som ser unaturlige ud og i nogle tilfælde kan skabe alvorlige medicinske problemer.

      Slet
    2. Brystimplanter ser ikke unaturlige ud, medmindre man overdriver groft. Chancen for medicinske problemer er også så lav og urealistisk når det er små implanter der er snakke om. Det er sjovt at man i dag kan være sammen med en pige der har implanter, der er så godt lavet man ikke vil ane om de faktisk er "fake".

      Slet
    3. Jeg kender adskillige med kunstige bryster, og nej, de ser ikke naturlige ud nogen af dem. Og jo, man kan sagtens mærke det.

      Selvfølgelig kan man ikke se det, hvis personen har en stor trøje på, men bortset fra det har jeg i hvert fald en 100% succesrate indtil videre med at spotte falske bryster. Jeg har ikke gættet forkert én eneste gang.

      Slet
    4. Sjovt for jeg kender også mange med kunstige bryster og de ser helt naturlige ud og føltes også sådan (har haft et par kærester med det)
      Hvis det bliver lavet ordenligt kan man faktisk ikke se eller mærke forskel.. men det kræver selvfølgeligt at man finder en dygtig kirurg og bruger de rigtige implantater.

      Slet
    5. Bortset fra at hun i stedet bare siger "Jeg har mange penge, tid til at træne min røv, men gider ikke samle penge til en operation med mine 8 jobs. Hjælp ;)))" og så misbruger det koncept at det er bryster der er tale om, som nok gør en stor del af arbejdet for hende, fremfor en gammel 80-årig mand der vil have en større penis. Det at hun så får lov at komme alle mulige steder hen i medierne, gør det bare 200 gange værre. Hvis det er så stort et problem, gør noget ved det i stedet for at tude. Gider far ikke betale mere?

      Slet
    6. Øjet ser vist havd det vil se. Jeg har heller ingen problemer med at spotte kunstige bryster.
      Hvis Bette absolut vil ødelægge din krop, så gør det da endelig.
      Men tænk lige på de efterhånden mange eksempler på piger / kvinder der har fået ødelagt deres bryster og må leve med konstante smerter, fordi de troede, at man bare lige kunne få ændret sine bryster uden det har nogen konsekvens. Hvergang man ser det i TV, kan jeg ikke lade være med at tænke, at det er de selv ude om.
      Vi har alle sammen noget ved vores kroppe vi ikke synes om.
      At Bette og mange andre har små bryster er ikke et problem, for fyrerne, jeg selv inkl. Mange kan bedre lide små bryster. Desuden er vi mange der til hver en tid foretrække den ægte varer fremfor en omgang plastic.
      Men det er bare min mening, når Bette bliver 18 Kan hun jo gøre hvad du vil.

      Slet
    7. borg_punk, hvis du oplever at kunstige bryster føles og ser naturlige ud, så kan jeg ikke argumentere mod din oplevelse. Nogle mennesker oplever også at en McDonald-burger virker lækker og naturlig. Jeg kan blot sige, at jeg selv har en 100% succesrate indtil videre med at spotte falske bryster. Det kan selvfølgelig være, at det bare er rent held, men det er da lidt påfaldende, at det har været sandt alle de gange, hvor jeg har mistænkt en person for at have falske bryster.

      Slet
  5. Hvad med at tabe dig 15kg i første omgang, så kan det være man lægger mere mærke til de patter du har i forvejen..

    når det er sagt er sili-patter en fantastisk opfindelse! Men hvis jeg skal betale vil jeg også ha råderet over dem!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du ved vidst ikke rigtigt hvad du taler om? Hvis en pige taber sig, taber hun sig først og fremmest på brysterne, og man kan ikke selv bestemme hvor man taber sig. I øvrigt ser hendes vægt fint ud hvis hun taber sig15 kilo forsvinder hun sgu da helt..

      I øvrigt er der tale om saltvandsimplantater og ikke silicone..

      Og hvad tror du selv, hvis du donere? Hvis du giver penge til andre "gode formål" får du sgu da heller ikke andel i det..

      Slet
    2. Hvis jeg tabte mig 15 kg mere ville jeg veje 35kg, hvilket, nok ikke er det optimale.

      Slet
  6. Jeg synes ikke, at du er en "nasserøv" overhovedet.

    Men jeg vil advare imod den store fejltagelse, du er ved at begå.
    Jeg er ikke imod kosmetiske operationer. Jeg er bare imod kosmetiske operationer, når de er unødvendige. Og denne her er unødvendig. Du bliver ikke pænere af det - du bliver grimmere. Og du bliver ikke mere "almindelig" - du bliver unaturlig.

    Jeg har haft en kæreste med kunstige bryster, og jeg ønskede, at hun aldrig havde fået det gjort. Det så unaturligt ud, og det føles faktisk også unaturligt. Arrene bliver heller aldrig usynlige. Derudover er vi mange, som synes at små bryster er pænere end store. Det er naturligvis en smagssag, og hvis du bedre kan lide store end små, så kan jeg selvfølgelig ikke ændre på det.

    Men du begår en fejltagelse, og den kan ikke gøres om. Hvis du var min kæreste, ville jeg være grædefærdig. Jeg vile ikke kunne bære, at du ødelagde noget som faktisk er pænt - og ødelagde det på en sådan måde, at det aldrig kan blive det samme igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er rigtig mange måder at få brysterne lavet på, jeg har tænkt at få det lavet gennem armhulen, hvor man slet ikke kan se det på brysterne, og så længe jeg ikke skal mere end en D, kommer det heller ikke til at se unaturligt ud..

      Slet
  7. Med alle de jobs du har må du da få udbetalt 2.500 - 2.000 om måneden. Så vil du have råd til Nettoposerne i babserne på ca. 1½ år. Taget i betragtning at du gerne vil vente et par år, så vil det da være klædeligt selv at spytte i kassen?!
    Desuden skal du lige være opmærksom på, at denne form for indsamling er ulovlig, da du både er under 18 og indsamlingen ikke på forhånd er meldt til politiet. Det er måske en god idé at få disse ting i orden inden du bliver busted (nu du fører dig frem i aviserne og radioen) og får en bøde.
    Og så er der jo alt det skattetekniske men det har du vel også sat dig ind i, ikke??

    SvarSlet
    Svar
    1. Kanon kommentar! Det er jo fuldstændigt korrekt at det er ulovligt samt at skattefar banker på før eller siden...

      Slet
    2. Hey, det her handler ikke om penge. Det handler om et barn som vil have skåret i sin krop, som endnu er langt fra udviklet. Fokus, tak.

      Slet
    3. Kan ikke se det ulovlige i det, så længe der betales skat.. om man er under 18 gør da absolut ingen forskel.. er det så også ulovligt at spare op til et kørekort til en som er under 18, eller? Det kender jeg da en del folk som gør til børn i deres familie..

      Slet
    4. Som der står i mit nye indlæg, har jeg ikke taget i mod penge, før jeg har fået svar fra min revisor, om det er lovligt..

      Borg_punk du har ret, jeg kan heller ikke se det ulovlige i det, men undersøger det for at være 100% sikker :)

      Slet
  8. Og hvor store havde du så tænkt dig at få dem lavet?
    Til at starte med kunne du jo købe en BH i den rigtige størrelse?! Man kan sagtens få pæne BH'er i en A skål... Der er ikke noget galt i at have små bryster!

    Derudover så kan jeg ikke forstå hvorfor du ikke selv kan betale dem? Du er kun 17 år og hvis du vil vente nogle år endnu, kan du jo sagtens nå at spare op.

    Jeg støtter helt klart din beslutning om at få dem lavet større, men jeg støtter bestemt ikke din beslutning om at tigge penge af andre for at kunne få råd...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil ikke have lavet mere end en D skål..

      Jeg tigger ikke penge ved folk, det gør man når man går rundt og banker på folks huse..
      Det er fuldstændig individuelt om man vil give penge, og jeg acceptere fuldt ud at folk ikke vil, som jeg bliver glad når folk vil..

      Slet
  9. Anna-Marie, man kan se på billedet, at du har det, man kalder "hvalpefedt". Jeg ved godt, at det kan være svært at forholde sig til, når man er 17 år og begynder at føle sig voksen. Men din krop er overhovedet ikke voksen endnu (og det er din hjerne faktisk heller ikke - det er den først om 5-6 år). Du vil komme til at ændre dig over de næste 5 år, og det er meget sandsynligt, at du begynder at bule ud forskellige steder.
    Når det er så tydeligt, at du stadig har en ikke-voksen krop, så bør du ikke tænke de her tanker. Det er ikke for at nedgøre dig og sige at du er et pattebarn. Det er bare for at gøre det 100% klart, at du er et sted mellem barn og voksen, og at der er et godt stykke vej endnu. Hvis du vil høre en ærlig vurdering, så kunne din krop lige så godt tilhøre en 14-15-årig. Det er ikke pga. brysternes størrelse, men pga. "hvalpefedtet". Dette og kroppens udvikling er styret af generne ,og du kan desværre ikke gøre andet end at vente. Om 5 år kan du se, hvordan din voksenkrop kommer til at se ud (den vil dog fortsat ændre sig). Men lige nu kan du kun se, hvordan din barnekrop er ved at udvikle sig til en voksenkrop.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er meget specielt udviklet (ikke nogle detaljer jeg vil dele med offentligheden), men ved at jeg ikke vokser mere, det kan godt være atjeg kun er 17år, men pga. min udvikling er jeg udviklet som en 18-19 årig..

      Håber det var en god nok begrundelse.

      Slet
    2. Jeg er 27 år og vejer 53 kg og bruger str. 34 i tøj. Det har jeg gjort siden jeg var 16 år. Jeg har altid haft små bryster, og jeg troede heller ikke at de ville vokse mere. Men da jeg var 21 begyndte at vokse igen og de voksede igen da jeg blev 25... Og jeg er altså ikke blevet tykkere. Jeg bruger 65D, men sidder som de altid har gjort - faktisk lidt fastere er de blevet med tiden... D-skål lyder af meget... Det er stadig små bryster, når omkredsen er så lille. Men mine bryster er større end før. Jeg vil tro de er vokset en skål eller to gennem tiden... Og jeg har ikke været gravid - der bliver de sikkert større endnu. Jeg har også haft perioder, som yngre, hvor jeg tænkte jeg skulle have plactic-patter. Men jeg har også bare fundet ud af, at mange mænd synes det er meget sexet, bedårende og ungdommeligt med små, søde ungpigebryster... I medierne hører man bare mest om store bryster og det er synd.

      Jeg er sikker på, at hvis det var en udbredt opfattelse at mænd lige så ofte sagde "FUCK nogle små lækre ungpigepatter hende der har", som at de sagde "HOLD, nogle lækre, kæmpe kasser", så tror jeg ikke du ville opereres. Mænd taler bare ikke så højt om deres trang til små bryster - specielt ikke helt unge mænd, for det ligger lidt i tiden, at man er en rigtig mand, hvis man kan lide store bryster. Ligesom det i middelalderen var knald-sexet at være blegfed, slasket og fladpattet. Ligesom en mand i dag nærmest er impotent, hvis han siger han egentlig ikke tænder på lesbisk sex. I andre lande er lesbisk sex fx slet ikke populært, men andre perversiteter er populære... Du kan ikke regne en skid med alle de TRENDS..... Find dig en mand, der er ved at sprænges af begejstring over dine små frække bryster... Jo ældre du bliver jo nemmere bliver det. Unge mænd under 20-22 er tit så usikre og uselvstændige ift. hvad de egentlig SELV tænder på. Og lader sig DIKTERE af hvad der er fremme i tiden.

      Og jo ældre jeg er blevet, er jeg blevet klar over at jeg ville føle det så fremmed at have store bryster. Det passer slet ikke til mit væsen eller min figur. For mig udstråler store bryster dominans og moderlighed. Og det passer slet ikke til mig fx.... Det jeg bare vil sige er, at dine bryster sagtens kan blive større... Virkelig mange piger begynder at bule ud når de er rundet 20 år, og så ender du bare med at se tyk ud måske, fordi du oveni har store bryster..... Det er fint du vil have store bryster. Det er bare en stor beslutning at tage som 17-18-årig, når du ikke er færdig med at vokse... Jeg ved godt du er utålmodig og tænker luk nu røven... Men jeg har selv stået i din situation. Og jeg er SÅ glad for jeg aldrig har gjort det... Min oplevelse er i øvrigt også at silikone-bryster er ved at gå lidt af måde.... Det var kæmpe i 90'erne og 00'erne.... Men ligesom røv-geviret er blevet lidt kikset, tror jeg også silikonebryster er ved at blive det... Jeg kan forstå det når man har hængepatter, har født eller er deform. Men det tror jeg ikke du er. Vi er bare ikke vant til at se på normale bryster. Vi ser kun venindernes og så alle silikonepatterne i medierne.
      Mine ord er i hvert fald kærligt ment. Håber du lige tager det med i dine overvejelser.

      Slet
  10. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  11. Altså fint nok at du bare vil have folk skal betale, men du har vel selv sparet nogle penge til det ikk'? Ellers er det lidt.. ringe?

    Plus, dine bryster kan da sagtens nå at vokse her indenfor et år? Jeg er selv 17 og mine voksede fra F til H på 1 år? Hver en krop tager sin tid, det kan man ikke ændre. Silibryster ser pæne ud, men de føles bare så hårde nogle gange.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ikke enig med at silicone-bryster er pæne.

      Mange piger synes underligt nok, at de er pæne. Mange sleske gamle mænd synes forståeligt nok, at de er pæne. Men almindelige fyre som jeg synes, at det er decideret grimt.

      Og jeg ved også fra personlig erfaring med min ex, at de føles unaturlige. Man undgår heller ikke ar, og selv i dag er det langt fra altid at arrene bliver pæne.

      Slet
    2. Jeg er fuldt igang med selv at spare op, og jeg forventer heller ikke at jeg får inbetalt alle pengene, men et tilskud til at hjælpe mig med at komme igang..
      Jeg tror ikke helt du kan sætte dig ind i min situation, da du selv har brysterne, og derfor ikke ritig ved hvad det vil sige at føle sig firkantet og mandig..

      P.S. det er ikke silikone bryster, men saltvand.

      Slet
    3. Haha det er noget fis at sige at de ikke er pæne. Det kommer an på hvad der er i forvejen. Selvfølgelig kan man ikke forvente at få flotte bryster hvis de er dødgrimme i forvejen. Jeg har intet negativt hørt om mine brysters udseende. Hverken af piger eller drenge.

      Slet
    4. Det er sådan set heller ikke det jeg siger, men da du har store bryster, ved du ikke hvad det omhandler at have dem små..

      Slet
  12. sjovt at du ikke selv spare sammen... kender nu to kvinder der var 18 og 19år da de fik lavet deres falske patter, og de havde selv sparet sammen, via at arbejde osv...
    Kender en som brugte A som 17årig som i dag er 19årig og bruger D...
    Bryster frem for patter

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sparer også op, ellers ville jeg ikke have 3 jobs, vel?

      Slet
  13. Hvorfor vil du dog ikke kaldes en nasserøv, når det er præcis hvad du er? Du vil have vildt fremmede mennesker til at betale for et par siliconebryster - det er definitionen på at nasse.

    At du beder andre betale for dig er ynkeligt. Jeg har minus respekt for dit projekt. Dine forældre må sgu også krumme tæer over den her side.

    Med dine jobs har du rigelig mulighed for selv at spare op til siliconebryster. Kan du ikke vente til du har sparet op - så må du jo gå i banken og få et lån. Længere er den ikke.

    Har folk penge til overs - så doner dem til røde kors, læger uden grænser
    Her kommer jeres penge til at gøre en positiv forskel. I modsætning til dette projekt. for blot 50

    SvarSlet
    Svar
    1. En definition på en nasser er nå man tigger og beder om atfå noget fra en anden, det gør jeg bestemt ikke, derimod, acceptere jeg sådan nogle som bl.a. dig, der slet ikke forstår mig og ikke har lyst til at hjælpe, det er jeg fuldt forståelig med..

      Slet
  14. Hej - om du vil ha bryster eller ej det jo dig frit for :) - og min mening er også min! Men at du er ked af dig selv og så mener det er brysternes skyld, er for mig helt ved siden af.. Skriver det til dig fordi du ikke vil indse at det nok ikke vil gøre dig mere lykkelig med nye bryster..Hva så når du har fået bryster og ikke bliver mere lykkelig, hvad så det næste ? Vil gerne du ser den her glidebane...Der er jo noget andet galt med dig - det ligger inde i dit sind at du ikke kan accepter dig selv! - Kan du ikke leve med dig selv er det dig der er galt med... Det sku da ikke dine bryster.. Det kunne jo ligeså godt være din lillefinger!...Håber du opfatter det bare er symptombehandling og som at tisse i bukserne for at få varmen, det blir koldt igen! Men du afviser det nok at det er det jeg skriver...Fordi du i dit hovede VIL ha.. Men du ser ikke det er dit mindste problem...

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig med den anden Peter!
      Og jeg kender til folk, som voldsomt har fortrudt et sådan indgreb.
      Lad dog din krop vokse færdig i 5 års tid og så se i mellemtiden at arbejde på de problemer du har, som ikke har noget at gøre med bryster.

      Slet
    2. Ja - helt enig - for tror ikke det er det største problem... Men det jo nemt at "narre" sig selv til at sige det er det største problem. Har selv være meget overfladisk gennem mit liv - men det sku slut nu... Selvom det til tider er hårdt at arbejde med mig, men det betaler sig :)

      Slet
    3. Jeg snakker heller ikke om lykke, man kan sagtens blive lykkelig, men man kan altid blive lykkeligere..

      Jeg gør dette for at få selvaccept overfor mig selv og ikke accept fra andre, jeg er den jeg er personlighedsmæssigt, men der mangler bare en brik i pudslespillet..

      Slet
  15. Helt i orden - men hvis man skal støtte sådan et "project" så er det vel kun fair at man ser et før og efter billede - uden tøj !

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  16. Jeg synes ikke, der er noget forkert i at oprette en blog med henblik på at få støtte - nemlig, som du selv siger, så er det folks eget valg, om de vil donere eller ej.
    Jeg håber, du får dit ønske opfyldt! :)

    Mvh
    Søren Ø. Højrup
    Site: www.afbudsrejser365.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. JEg er super glad for forståelsen :)

      Slet
  17. Jeg synes at det er underligt du sidder i aftenshowet og udtaler om at du ikke kan betale for dine nye bryster pga. studieture osv.
    Hvis dine nye bryster er noget du så inderligt ønsker dig, synes jeg du skal prøve at sætte dem højest på din liste, ellers synes jeg det er for dumt at du vil have folk til at betale for noget du sagtens selv kunne betale for men bare har valgt fra.
    Nu ved jeg ikke om du har et job eller ej, men hvis du ikke har et job synes jeg sørme det er på tide at du finder et og selv betaler regningen for noget så ligegyldigt som bryster, hvordan har du det med hvis der blev doneret 30.000 kr mindre til uddannelse af børn i afrika pga af dig og 1 par bryster, klar over at over 100 børn kunne blive uddannet og komme videre i livet.
    Hvis du har et arbejde, så spilder du klart dine penge på noget mit hovede ikke kan finde ud af hvad er! Igen hvis du SÅ meget ønsker de bryster kan du sagtens gøre noget ved det, i stedet for at gå ud og få hårdtarbejdende danskere til at smide penge ud af vinduet.
    Tag dig sammen

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu handler det jo ikke om at de penge hun "be'r" om bliver taget andre steder fra. Du har ingen grund til at føle dig snydt. Der bliver ikke fjernet penge fra din lomme eller statskassen.
      Folk må da ved gud selv bestemme om de vil donere til afrika (røde kors's reklame kampagner og høje lønninger) eller silikone bryster.
      Kan ikke se hvad din kommentar gavner i dette forum? Hvis du føler dig så perfekt at du ikke kan se andres problemer.
      Måske fremgangsmåden er noget lort. Men hun har da i det mindste forsøgt frem for at sidde og græde snot over det.

      Slet
    2. Tusind tak Nina, du bruger lige mine ord og min forståelse :)

      Slet
  18. Hej Bette
    må erkende, at min udmiddelbare tanke, da vi så dig i Aftenshowet var: Sikke da noget pjat.
    Men jeg må erkende, at du talte din sag så godt - og du virker særdeles fornuftig og så moden, at jeg fuldt ud respekterer din holdning og vil ønske dig al mulig held og lykke. Håber det lykkes for dig.
    Som du også er inde på, så er det jo i den sidste ende din beslutning - og da jeg fornemmer dine forældre (du er jo under 18 år) bakker op, så ok.
    Er så også enig i dit synspunkt om, at det er op til den enkelte om han/hun vil støtte dit ønske med et beløb. Netop derfor forstår jeg sådan set ikke alle de negative udfald - det er jo ikke enten eller i forhold til mange af de formål de hver især nævner.

    Endnu en gang held og lykke med livet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for støtten, det kan man aldrig få nok af:)

      Slet
  19. Som du selv så fint siger, så er det vel også VORES valg hvordan vi vil reagere på at et barn (for det er du, om du vil det eller ej) vil have lavet større bryster. Og du må på en eller anden måde forsøge at acceptere at pga. din unge alder så VIL folk automatisk se meget skævt til din drastiske beslutning både nu og senere.

    Jeg er for så vidt også ligeglad med din beslutning til at starte med; det er dit meget dårlige argument og nul begrundelser der gør at jeg bliver sur på dig.

    Jeg så dig netop i nyhederne og jeg er nødt til at sige at jeg ikke rigtigt kan støtte op om din situation overhovedet. Jeg har heller ikke selv særligt store bryster, men jeg er så til gengæld glad for resten af min krop. Jeg mener nemlig ikke at noget så simpelt skal blive til så stort et kompleks at det skal styre mit, eller nogen anden piges, liv. Men det kan jeg jo sagtens sige, jeg har det jo godt med mig selv.

    Du siger selv at du ikke bliver lykkeligere af det; hvorfor pokker vil du så have det lavet? Du er i forvejen en køn pige, så jeg kan ikke forstå hvorfor en operation skulle gøre din tilværelse et hak bedre.

    Jeg skal ikke komme og sige at du skal lade være, jeg vil bare sige at det er meget optimistisk og faktisk også smånaivt at tro at folk vil ofre deres penge på at én lille pige kan få lavet silikone-bryster. Jeg ved selvfølgelig ikke hvem og hvor mange der i forvejen skulle have doneret, men jeg ville mene at der var bedre ting de her mennesker kunne bruge deres penge på. Vi andre kan da være styrtende ligeglade, det er jo for Søren ikke os der skal kigge på dem. Lige nu er der tusindvis af vigtigere sager i verden; folk sulter, bliver syge, mister arbejde og bolig, og så forventer du at nogen skulle GIDE at støtte din sag mere end andres. Og hvad så hvis du ikke er den eneste der har det sådan? Dét har sgu da aldrig været belæg nok for noget.

    Jeg er nødt til at sige at jeg er enig med de forhenværende kommentarer du har fået; spar dine egne penge sammen, hvis du har 3 jobs + SU burde du også være nogenlunde moden til at lægge en vis mængde penge til side til de plastik-bryster, som du går og sukker sådan efter.

    Undskyld jeg siger det, men jeg synes dælme at du skulle tage at få dig noget selvværd istedet for udelukkende tro at større bryster kan løse dit problem; husk samtidigt på at du er 17 år, og som kvinde udvikler ens krop sig indtil 20-års alderen. Du er jo slet ikke færdig med at vokse endnu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig. Det handler om selvværd, ikke om bryster. Hendes bryster er fine.

      Slet
    2. Men hvis du nu læser inden du kommentere, er det først om 2 år de skal laves, og personlighedmæssigt er jeg som jeg gerne vil være, men det er bare som om der mangler en brik i pudslespillet..

      Slet
  20. jeg vil gerne donere til dig, men kun hvis jeg må se resultatet bagefter.
    uden tøj.
    og med se mener jeg gramse.


    Hilsen Wernergrissbass

    SvarSlet
    Svar
    1. Fucking klamme svin så fuck dog af man! vis dog lidt respekt!

      Slet
    2. Hun mistede respekten da hun begyndte at tigge fremmede om penge til sit lille projekt.

      Slet
    3. Det er virkelig utroligt "Barbie Missen" at du kritisere så meget, men stadig læser du bloggen hele tiden, du kan jo ikke ændre nogfet ?
      Vil gerne vide, hvad du vil opnår med det?

      Slet
  21. Du er for sej AM! Synes du er vildt modig at stille dig selv op og lade folk skyde efter dig (hvilket er latterligt at de gør, da det er dit valg og dit alene)

    Folk der skriver det med at du brude gå til psykolog er sku nogle fucked up idioter, hvis de synes det er okay at gå og lege doktor når de overhovedet ikke kender dig! Der er tale om to små saltvandsimplantater der skal ind om 2-3 år.. lad vær med at tage det så seriøst! Man skulle tro hun havde skrevet at hun ville have økonomisk støtte til steorider eller sådan noget! SLAP AF FORFANDEN!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke særlig modent at du forklejner en potentielt farlig operation. Du gør det til meget mindre, end det egentlig er. Det her er faktisk en stor ting, og det ændrer hendes krop varigt. Selv hvis hun fortryder og får taget implantaterne ud igen kan hun aldrig få sine naturlige bryster tilbage på samme måde. Der sker altså ting og sager når man snitter i en krop med en kniv.

      Det er heller ikke særlig modent, at du siger, at hun skal lade være med at tage indgrebet seriøst, når hun faktisk kun er 17 år. Jeg ved ikke, hvor gammel du selv er, men indtil et menneske er ca. 25 år gammel er hjernen ikke fuldt udviklet, og særlig de dele af hjernen som har at gøre med at træffe valg og overskue konsekvenser er først udviklede der. Så en 17-årig bør slet ikke overveje den slags. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre for en 17-årig at overskue den slags, og det er enormt svært at forklare en person, hvis hjerne ikke er færdigudviklet. Forældrene bør træde til og sige stop.

      Slet
    2. Peter.
      Det er ikke nu de skal laves, men hvis jeg skal have en chance for at spare op, er det ved at være tid for mig.. Mine forældre acceptere at jeg ikke har nogen selvaccept, selvom at de stadig siger jeg skal passe på, men som sagt er det først om 2-3 år, og derved er jeg udviklet til den tid.

      Venlig hilsen
      Bette

      Slet
  22. Hej Anna-Marie.

    Det er jo nogle forfærdelige kommentarer der flyver rundt herinde, og jeg ønsker for dig at du kan holde hovedet koldt og sortere de tåbelige fra de fornuftige.
    Jeg har altid lært at man ikke skal lytte for meget til hvad andre mennesker siger, men tænke mere på sig selv og gøre som man selv lyster. Og det råd er hermed givet videre til dig ;-)

    Jeg kender ikke din økonomiske situation eller andet der ligger til grund for at lave en indsamling, så det gider vi slet ikke diskuterer.
    Ej heller er min personlige mening om brystimplantater relevant i denne sammenhæng. Det her drejer sig om dig, og dit ønske.

    Men jeg kender til det at være ked af et fysisk træk, og jeg kender også lidt til bryster i voksealderen.

    Jeg har selv for ganske nyligt fået opereret et flyveøre. Mit ene ører stod 90 grader fra hovedet og det havde aldrig rigtig generet mig før, men pludselig en dag ønskede jeg inderligt at mine ører var ens, så efter et halvt års overvejelse, blev det lige "fikset" på sygehuset.
    Jeg er glad for resultatet indtil videre, men det har ikke sat sig helt som ønsket (den slags sker jo, så det skal du også have i mente), så jeg skal nok have lavet et lille indgreb mere. Det skulle jo gerne ligne det andet øre :-P

    Kort sagt, så har jeg intet imod kosmetiske operationer... Hvis det er nødvendigt.
    Altså hvis problemet giver forringet livskvalitet, enten psykisk eller fysisk, så er det bare med at få det fikset.

    Med hensyn til bryster i voksealderen, så kan jeg fortælle at min ungdomskærestes bryster ikke var udvoksede da hun var 17. De lignede dine, men voksede lidt i hop og spring til hun var 19-20 år, og generelt er det noget med at kroppen udvikler sig helt op til 21 års alderen. P-piller kan også sætte skub i tingene.

    Så hvis du ikke kan vente og se tiden an, så sørg for at undersøge hvad konsekvenserne kan være ved naturlig udvikling efter operationen. Der er jo ikke nogen der siger at dine bryster er færdige med at vokse.

    Det var lidt fra mig.
    Held og lykke med det hele, og husk:
    "Folk kan mene hvad de vil. Du kan være ligeglad, for du skal jo ikke bo sammen med dem." :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej du..
      Jeg er super glad for din støtte, det kan man aldrig få nok af og jeg er endnu mere glad for at du har været i nogenlunde samme situation som mig, det glader mig meget..

      Jeg er allrede på P-piller og har været det lnge, jeg er udviklet i meget forskelligt tempo fran andre, så min udvikling er nu 18-19år, hvilket er ret meget i min alder.

      Igen tak for støtte det er altid rart :)

      Venlig hilsen
      Bette

      Slet
  23. Hej Bette,

    Fedt projekt! håber du en dag får opfyldt din drøm. Men kunne vi ikke få nogle flere billeder at se af dine bryster? (med/uden tøj er ligegyldigt, men uden er helt klart optimalt)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis man tør tigge om penge til nye babser, så tør man vel også vise dem uden kluns på? :p haha

      Slet
    2. det er jo netop fordi hun ikke vil vise dem, som de er nu, at hun vil ændre det!

      Slet
    3. Louise?! det er dig fra Silkeborg? Vi snavede inde på Bodegaen sidste lørdag?? I så fald trækker jeg min kommentar tilbage :-)

      Slet
    4. jeg er fra Silkeborg, men jeg var ikke på bodegaen lørdag, jeg var i Odense ved min kæreste.

      Slet
  24. Hej Anne Marie
    at du gider have lavet dine bryster nu, forstår jeg ikke! du er ikke engang færdig udviklet? vent dog til du bliver lidt ældre og så kan du jo også selv betale for dem! helt ærligt regner du seriøst med at fremmede mennesker gider betale penge til en fremmede tøs, bare fordi hun ikke er tilfreds med sin krop? ROFL!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er heller ikke nu de skal laves (husk lige at læs inden du kommentere)..

      Slet
  25. Hej Anna Marie

    Der er absolut intet galt i at ville ændre på sig selv. Det er bare dig selv der skal tage ansvar og betale gildet.

    Vent til du er færdigudviklet. Hvis billedet er det samme, så spar sammen eller lån som vi andre gør.

    Hav en skønt liv :)

    De bedste hilsener

    Camilla

    SvarSlet
  26. du ser da okay godt ud, ka godt være de er lidt små men så slemt er det heller ikke, jeg ku godt ;b

    SvarSlet
    Svar
    1. HAHA, det er jeg da glsd for at høre ;)

      Slet
  27. jeg kan måske godt forstå dig på det personlig plan.
    du skal da helt klart selv bestemme over dit liv og de ting du gør.
    MEN der ved ikke sagt du skal skynde dig ud og købe nye bryster. jeg kender flere som har fået lavet det pga. sammen problem som dig. men også nogen af dem har fortrudt de gjorde det for tidligt. har du snakket med nogen som har fået lavet det. måske en god ide for dig selv at gøre.
    af det jeg har læst er det mere personligt du vil gøre det for og du skal fandme huske det skal være derfor og ikke fordi du følger du ikke får opmærksomhed.

    vis du skal gøre noget smart så vent 2 år måske lidt mere men helt sikkert vent til du er over 18. og lad det ikke bare komme til dig af det folk siger og det du høre. gå ud og snak med nogen som har fået lavet det og find ud af hvad de siger. vis du ikke kender nogen vil jeg godt hjælpe dig med at komme i kontakt med en som har fået lavet det.

    SvarSlet
    Svar
    1. De skal heller ikke laves nu, men netop om 2-3år, når jeg er færdig med mit studie, og når jeg har været på højskole som skilærer..
      Jeg har ikke råd tl selv at betale, da jeg også selv skal spare sammen til skole, studieture og den højskole jeg skal på (skilærerkurset har jeg vunet)..

      Slet
  28. Det er godt, Louise; bare give de "klamme børster" noget modspil. Samtidigt må jeg jo sige, at når man stikker snuden frem i det offentlige rum - herunder i en blog på Internettet - så risikerer man at få et slag over samme næse :-)
    Jeg bliver lidt bekymret over al den fiksering på det kropslige. Der er naturligvis nogle, der har deres "på det tørre" vedr. bryststørrelse og andre detaljer. Selv var jeg meget genert og kropsforskrækket, da jeg var yngre; og den tilstand fik jeg først taget et endeligt opgør med i en forholdsvist høj alder.
    Faktisk synes jeg, det er fint, at man i dag har mulighed for at gøre noget ved de kropselementer, man er utilfreds med; men på den anden side set, synes jeg det er lidt af en glidebane at komme ind på - at man nødvendigvis skal ændre på alle de detaljer, man måske ikke finder helt tilfredssillende.
    Dybest set bør man være ret godt tilfreds med tingenes tilstand, og blot være glad for, at man (hvis det er tilfældet) ikke besidder væsentlige handicaps. Husk, at det er forskelligheden og mangfoldigheden, der gør mennesket interessant.

    SvarSlet
  29. "... bruger jeg meget tid på min kæreste og i fitnesscentret, primært på spinning, men træner også armene og numsen ca. 4 gange om ugen, for at det hele hænger sammen" "Jeg er ansat også som eventpige for Car Teamet Silkeborg, hvor I bl.a. kan finde mig til DHB og lign." Skriver du. eventpige! Er den sådan en pige der i ført meget lidt tøj, slanger sig op af en eller anden svedig øse? Den slagt job er jo ikke ligefrem med til at give piger et naturligt og afgslappet forhold til deres krop:
    Det virker lidt som om du har en forkvaklet opfattelse af din krop og af at den skal være perfekt. Det er sørgeligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er mange forskellige måder at være eventpige på, nogle går i lidt tøj, stripper, vasker biler, me det er også dem der bare reklamere, som mig. Jeg har også nogle reænser som f.eks. at vise min mave, det er jeg meget imod..

      Mit fitnesskort er en julegave fra min far, da jeg ikke selv havde råd og gerne ville prøver at træne mine bryster op..
      Jeg har en kæreste der støtter opom mit projekt, me det er stadig ikke HANS mening der tæller, eller NOGEN andres, men MIN egen.

      Slet
    2. "reænser" hvad er det?
      Men fair nok, det er heller ikke dine fritids aktiviteter der er til debat her. Jeg kunne bare se et mønster med fitness 4 gange om ugen, event job som er kropsfikseret.
      Jeg kan bare ikke får ind i mit hoved, at det for en ellers sund og kvik pige, som du virker til at være, er nødvendigt at lave dine bryster stører.
      På billedet ser dine bryster fine og pikante ud.

      Slet
    3. *Grænser.

      Event jobs er præget af det ydre, og det er ikke det jeg lægger vægt på i denne sammenhæng, som netop det at jeg kan acceptere mig selv.

      Slet
  30. I øvrigt skal du være klar over hvad du har sat i gang. Du vil frem over være kendt som hende med de små bryster eller hende med silikonepatterne. Du vil fremover blive betragtet via dine bryster og ikke som den du er.

    SvarSlet
    Svar
    1. rettelse*

      *saltvandsbryster.

      Lige til en pointering, jeg har ikke selv kontaktet medierne, de har kontaktet mig, og rigtig mange har taget min sag op til dbat, uen a kontakte mig..

      Slet
    2. Ok så saltvands implantater. Det lyder da også mere appetitligt end silikoneimplantater. Men det ændre ikke ved min pointe. Ej heller, at du er blevet kontaktet af medierne og ikke omvendt.
      Det er på tide at alle, men specielt I unge mennesker lære, at alt hvad i poster på internettet, vil ligge der til evig tid og vil få konsekvenser, både positive, men så sandelig også negative.

      Slet
    3. Og det gør mig ikke noget, ellers havde jeg ikke gjort det. Denne blog ændre ikke den jeg er som person jo?
      Jeg er stadig mig, med de samme venner og med de samme egenskaber og værdier.

      Slet
  31. det er helt til grin det her. tænk hvis alle folk kom ud med alle deres usikkerheder, og alle ville lave sådan en side her!?!? det er jo fuldstændig latterligt og jeg bliver næsten sur over at se sådan noget...
    og nu kommer mit helt store spørgsmål.
    Hvorfor skal det være vores problem at du har små bryster, og hvorfor helved betaler du ikke selv?!

    til grin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det behøver heller ikke være DIT problem, nogle vil støtte og andre vil ikke og det acceptere jeg fuldt ud, men hvis du synes det er så latterligt og du bliver så sur, så vil jeg gerne høre hvad der har fået dig til at bruge din åbenbart kostbare tid på at skrive til mig?

      Slet
    2. Det er bare utrolig irriterende at en lille pige som ikk er helt udviklet endnu skal have mere støtte end en gymnast som har brækket nakken, jeg synes helt ærligt Det er irriterende at se på. Alle er usikre på sig selv så stop dog med at gøre dig selv til grin. - benjamin andersen

      Slet
    3. Jeg har selv støttet Mikkel, synes det er rigtig synd for ham og kan sagtens forstå dig, men du kan jo bare lade være med at støtte?
      Hvis Mikkel oprettede en blog, er jeg sikker på at han kan opnå det samme som mig.

      Venlig hilsen
      Bette

      Slet
  32. Hej.

    Jeg synes det er synd, jeg forstår ikke hvorfor at alle tror at det kun er pænt at have store bryster? Alle er forskellige, nogle har store bryster, andre har små, nogen er tykke, andre er tynde, sådan er det bare! Accepter dig selv som du er, det får du mest ud af i sidste ende.
    Jeg er en pige på 20 år og jeg har selv små bryster, men jeg er en slank pige, og derfor passer det til mig. Jeg vil ikke føle at det var mig selv, hvis jeg fik kunstige bryster og desuden vil jeg heller ikke kunne lide følelsen af at folk siger "ej hvor har du flotte bryster" når det egentlig ikke er mine naturligt.
    Hvad er der efterhånden blevet af at være naturlig? Jeg synes bare at det er så synd, at piger tror at man skal have kæmpe bryster og være alt for tynd, for at være smuk. Ægte skønhed kommer indefra :-)..
    Du er meget ung og tror det er normalt at man i den alder har det som dig, men når man bliver ældre så betyder størrelsen på ens bryster altså ikke ret meget. Det er selvfølgelig din egen beslutning og egentlig forstår jeg ikke at du har oprettet den her blog, hvis du virkelig vil have de bryster, så spar selv sammen til det :-).

    Come on, accepter dig selv som du er! Det kommer man længst med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg acceptere mig selv fuldtud, af min personlighed, men der mangler bare noget. Det er en følelse jeg har, som ingen kan tage fra mig.
      Det er noget der er kommet af prsonlige årsager, som skærer så dybt ned i mig, at det gør ondt, og hvs dette kan fjerne smerten, vil det gøre mit liv meget lykkeligere.

      Venlig hilsen
      Bette

      Slet
  33. Nøøj hvor er der mange tarvelige og latterlige kommentarer i blandt.

    Jeg vil starte med at sige at jeg synes måske ikke din fremgangsmåde er den bedste. Men når det er sagt, så tror jeg mange ville have gjort det samme.

    Jeg har selv fået mine bryster lavet større. Og får mig handlede det ikke om at de skulle være kæmpe store. De skulle ligesom bare matche den størrelse 36 resten af mig er. De er nu en 70D. Hvilket ikke er kæmpe når man har min "omkreds".

    Silikonebryster er ikke lykken. For mig ville ÆGTE større bryster være LYKKEN. Tvivler på at særlig mange piger får det gjort for at det skal være silikone. Gætter på at de fleste gerne bare vil have dem større.

    Der kommer en ny usikkerhed med dem (i hvert fald for mig). Jeg synes mine bryster var ENORMT flotte før (det er de også nu) men de var bare for små. Men dengang var usikkerheden jo bare "gad vide om min nye kæreste synes de er for små, for kedelige eller whatever". Men nu er usikkerheden om han så kan lide silikone. Fordi mange mænd giver udtryk for at det er mega nedern. Jeg var så heldig at den kæreste jeg havde på det tidspunkt synes mine små bryster var fantastiske. Men han synes også at de nye var flotte. Så der havde jeg ingen problemer.
    Man skal bare virkelig passe på at man ikke bliver sat i en bås, især når du i forvejen er eventpige. Folk har mange sjove ideer om silikone "typen". Det folk ikke ved er at flere end de tror, har dem.

    Jeg har holdt mine hemmeligt. Fordi jeg ikke ville sammenlignes med dumme paradise duller. Jeg skal læse på uni og har ingen intentioner om at bliver kendt og flashe bryster. Der er så til gengæld heller ingen der har opdaget det. Det var en lille men for mig betydningsfuld forandring.

    Og ja det gør ondt. Og der er risiko forbundet med operationen. Men vi er også nået så langt i lægevidenskaben at folk sjældent dør af en almindelig narkose. Brysterne bliver følelsesløse i noget tid (og det er MEGA NEDERN) nogen får slet ikke følelsen tilbage. Og det ser også virkelig grimt ud hvis man får det fjernet igen. Det skal man også lige tage højde for.

    Og alle de kommentarer med at man vokser med alderen. Det er sgu ikke alle der gør det. Jeg fik afvide at hvis jeg bare ventede til jeg var færdigudviklet som 21 årig så havde jeg helt sikkert større bryster og vejede lidt mere. RIIIGHT, det gjorde jeg så ikke. Men synes stadig at det er en ide at vente til man er færdigudviklet (hvis ikke ens familie, ligesom min har historie for at have virkelig små bryster). Men "don't bet your money on it". Det sker ikke for alle.
    Det er også så sjovt når piger der er tilfredse med deres bryster kommentere denne slags opslag. De ved jo ikke hvad det drejer sig om.

    Jeg vil lige tilføje at jeg ikke længere har nogen problemer med min krop. Jeg træner min bagdel og mine lår 1 gang om ugen. Og er nu helt tilfreds med min krop. Så mine bryster har gjort hvad de skulle. Gjort mig mere selvsikker. Det er dødfedt at kunne passe en 36 i tøj uden at skal have syet toppen ind fordi brysterne bare ikke eksistere.

    Ville aldrig forsøge at tale nogen til eller fra at få deres bryster lavet. Det er noget man skal gøre for sig selv og af egen fri vilje.
    Det er virkelig mange penge men det er også det værd hvis man får det ud af det som jeg gjorde. Der er sikkert mange der har haft problemer med deres og ikke er enige. Og man bliver nødt til at forbedre sig på de dårlige ting og ikke kun tænke guuud hvor bliver det bare fedt. For de kan kapsle og de kan blive skæve. Der kan gå mange ting galt.

    Jeg vil eventuelt opfordre dig til at kontakte Nygart i KBH. De har tidligere tilbudt paradise piger rabat hvis de talte om det i pressen. Nygart er desuden der hvor jeg er blevet opereret. Dejligt sted. ;)

    Du må virkelig have alt held og lykke med at finde pengene.

    Mvh Nina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nina..
      Endelig en der forstår mig! Du har ret i alt hvad du skriver her..
      Jeg accepterer selvfølgelig folks meninger, men hvis de ikke har noget fornuftigt for mig at sige, så lad være, det er helt op til en selv hvad man vil gøre, og jeg tvinger ikke nogen til at hjælpe mig, men hvis man har lyst, så gøre mig en tjeneste, som jeg ville gøre hvis en havde det samme problem som mig.

      Jeg er rigtig glad for at du tilbyder et sted til mig, allerede nu er jeg igang med at undersøge, hvor det er godt, billigt og til fornuftige priser :)

      Venlig hilsen
      Bette

      Slet
  34. Bette .... Jeg forstår din holdning til at ville ændre din krop! Jeg har en søster der bruger HH og mine bryster voksede først, da jeg var omkring 17-18 år. Jeg ønskede af HELE mit hjerte at få dem lavet, fordi jeg også ville have anerkendelse. Jeg er i dag 24 år, bruger en D skål, som er HELT naturlig. Jeg er fuldstændig ligeglad med, at du siger du er udviklet som en på 18/19 år, for det er du i hvert fald ikke oveni... Jeg har adskillige veninder der har fået lavet bryster og de føles ægte, men har du tænkte over at du faktisk HVER dag resten af din silikones levetid, skal stå og MASE dine bryster hver dag?? Det er utrolig smertefuldt, men gør du det ikke, så dannes der arvæv omkring implatatet og så bliver det som en sten! Jeg synes du skal vente til du er MINDST 21. Det er først dér du virkelig ser din krop og først dér den er tæt på færdigudviklet... Selvom du siger at du har tænkt grundigt over det, så synes jeg virkelig du burde prøve igen! Og du skal ikke lade andre betale for dem... Spar selv op... Ligesom os andre ... Man må yde for at nyde =)

    SvarSlet
    Svar
    1. Grunden til at man får hårde bryster er at kroppen fra støder implantaterne (som jo er fremmedlegemer i kroppen). Men massage vil ingen forskel kunne gøre. Og det er noget fis selvom mange siger at det skal man. Man kan massere på arene det første stykke tid for at gøre dem blødere. Risikoen for at ens krop danner de såkaldte kapsler er 2%. DVS 2 ud af 100 får "hårde" bryster i en vis grad. Det kan godt være at din veninde der har fået dem lavet har ondt. Men de resterende 98% har det ikke.

      Slet
    2. Hej Sarah..
      Jeg vil råde dig til at læse det hele igennem inden du skriver til mig, jeg er først 20-21 inden de skal laves..

      Venlig hilsen
      Bette

      Slet